Partner of sponsor worden?

OCR Vereniging Nederland is op zoek naar samenwerkingen, partners en sponsoren!
Laat jij je zien aan al onze leden en anderen in de Obstacle Course Racing wereld?

Aangenaam!

Wij zijn OCR Vereniging Nederland

Meten is weten
In Nederland zijn er inmiddels ontelbaar veel obstacle run evenementen en raken er steeds meer mensen ‘besmet met dit virus’. De cijfers liegen er niet om: in 2012 werden er zo’n 5 obstacle runs georganiseerd met in totaal zo’n 13.000 deelnemers. Vijf jaar later (2017) waren er al meer dan 175 obstacle runs met in totaal meer dan 250.000 deelnemers!

Inmiddels bestaat er ook een heuse competitie binnen ons land, georganiseerd tijdens de evenementen van Strong Viking (OCR Series, klik hier) en zijn ook de eerste tv-uitzendingen reeds een feit. Kortom OCR is booming en wij snappen maar al te goed waarom…

Onze missie & visie
Als OCR Vereniging Nederland willen wij OCR-liefhebbers samenbrengen, niet alleen op sportief maar ook op persoonlijk vlak. Wij geloven in de verbroedering binnen ‘onze’ sport en zien onze vereniging als het platform om dit te bewerkstelligen. Het maakt niet uit waar je vandaan komt, of je beginner of gevorderd bent, zolang je het belangrijk vind om je passie samen met anderen te delen ben je bij ons van harte welkom!

Wij brengen OCR-liefhebbers samen

Onze visie luidt dan ook als volgt: samen leren, samen motiveren, samen trainen, samen delen, samen lachen, samen huilen en samenzijn. Wij delen de OCR-sport samen als passie en dat is uiteindelijk waar alles bij onze vereniging om draait.

“Stop wishing, start doing!”
Natuurlijk hebben wij als vereniging heel veel wensen en zijn we altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze leden te faciliteren. Hier komt sponsoring natuurlijk heel goed van pas! Denk hierbij bijvoorbeeld aan verenigingskleding, trainingen/trainingsmaterialen, clinics/workshops, (korting op) tickets voor obstacle runs etc.

Om een idee te geven van de tegenprestaties die wij kunnen bieden hebben we verschillende mogelijkheden voor sponsoring uitgewerkt in een overzicht. Natuurlijk staan wij open voor andere ideeën en kunnen we natuurlijk in gesprek over een plan waar iedereen het beste uithaalt.

Mogelijkheden voor sponsoring

Gouden Sponsor
  • Prominente plek clubkleding
  • Alle pagina’s van de website
  • De flyer
  • 3 posts waarin wij uw bedrijf promoten via onze Facebook- en Instagram pagina
  • Mogelijkheid tot het benoemen van uw bedrijf in een OCR-gerelateerde video die wij zullen opnemen tijdens een nader te bepalen evenement (training of obstacle run). Natuurlijk kunnen we ook een andere leuke ludieke actie verzinnen om aandacht voor uw bedrijf te genereren. Graag gaan we met u hierover in gesprek.

Tarief: € 500,-

Zilveren Sponsor
  • Clubkleding
  • De flyer
  • 2 posts die in relatie staan tot de producten/activiteiten van uw bedrijf op onze Facebook en Instagram pagina

Tarief: € 250,-

Bronzen sponsor

Tarief: € 100,-

Natura sponsor
Bijv. levering van materialen, producten, training(en) etc.

• 2 posts waarin wij uw bedrijf promoten op onze Facebook- en Instagram pagina
Download hier het volledige sponsorplan.

Is uw interesse gewekt of heeft u vragen? Laat het ons weten via info@ocrvereniging.nl of stuur ons bericht via het formulier op deze pagina.

Andere mogelijkheden

Heb je zelf ideeën, of wil je meer weten over sponsoring? Stuur ons een e-mail.