Welkom bij OCR Vereniging Nederland!

Wie zijn wij

Wij zijn een Obstacle Course Racing vereniging bestaande uit fanatieke lopers op alle niveaus: van ‘funlopers’ tot atleten op zowel nationale als internationale evenementen.

Ben jij nieuw in de sport, een getrainde loper of ga jij voor de grote prijzen in de klassementen zoals die van de OCR Series (Strong Viking) of het OCREC/OCRWC? Bij onze vereniging is iedereen welkom!

OCR is niet zomaar een sport, maar een passie!

Ieder jaar organiseren wij als vereniging verschillende bijeenkomsten voor onze leden. Denk hierbij aan trainingen, borrels, barbecues en andere informele evenementen. Natuurlijk heten we (nog) niet-leden van harte welkom tijdens onze bijeenkomsten, we raden hiervoor wel aan altijd even contact met ons op te nemen.

Daarnaast organiseren we ook Algemene Ledenvergaderingen waarin we onze leden graag vragen om mee te denken over de invulling en toekomst van de vereniging.

Ons lidmaatschap

Naast de gezelligheid tijdens onze zelf georganiseerde bijeenkomsten, komt het ook vaak voor dat er gezamenlijk gelopen wordt tijdens diverse obstacle runs. Natuurlijk is dat niet alles. Wij bieden ook verschillende leuke voordelen aan onze leden, zoals:

- Een ledenpas
- Tenminste 6 clinics per jaar op verschillende locaties door heel Nederland, zodat jij goedbeslagen ten ijs komt bij Obstacle Runs. Bekijk hier de agenda
- Diverse kortingen bij verschillende locaties. Bekijk hier de kortingen - Informele bijeenkomsten, zoals een nieuwjaarsborrel en barbecue
- Algemene ledenvergadering(en) waarin ook jij je steentje kunt bijdragen in de ontwikkeling van zowel de vereniging als de sport.
- OPTIONEEL: SHIRT EENMALIG + 50,-
Klik hier voor een voorbeeld van het heren shirt.
Klik hier voor een voorbeeld van het dames shirt.

Een lidmaatschap kost je slechts 8,50 euro per maand! (102 euro per jaar)

LID WORDEN

Welkom bij OCR Vereniging Nederland!

Wie zijn wij

Onze vereniging staat voor sportieve uitdaging(en) die gecombineerd wordt met saamhorigheid en gezelligheid. Al onze leden zijn echte OCR-liefhebbers en hebben over het algemeen één ding gemeen: OCR is niet zomaar een sport, maar een passie!

Ons lidmaatschap

- Een ledenpas

- OPTIONEEL: SHIRT EENMALIG + 50,-
Klik hier voor een voorbeeld van het heren shirt.
Klik hier voor een voorbeeld van het dames shirt.

Een lidmaatschap kost je slechts 8,50 euro per maand! (102 euro per jaar)

LID WORDEN

ONZE VISIE

" OCR is not a sport, but a lifestyle "

Obstacle Course Racing is een sport die verschillende disciplines combineert; snelheid, kracht, uithoudingsvermogen, techniek en souplesse zijn enkele onderdelen die om de hoek komen kijken wanneer we praten over 'onze sport'. Uitblinken in een van de onderdelen is niet voldoende, je zult dus op alle vlakken moeten presteren om uit te blinken.

Althans, dit geldt voor de gefocuste atleten die altijd sneller en beter willen presteren. Onze vereniging is er juist ook voor mensen die volop willen genieten van de sport. Het behalen van topresultaten is in deze categorie ondergeschikt. Het draait voornamelijk om kameraadschap. Het van elkaar (willen) leren, samen een evenement bezoeken en beleven. Trainingen aangaan en elkaar helpen en motiveren om steeds weer het beste uit jezelf naar boven te halen.

OCR is wat ons betreft veel meer dan een sport, het is een levenswijze en die delen we graag met iedereen die er ook zo over denkt!

" OCR is not a sport, but a lifestyle "

WORD LID VAN ONZE VERENIGING

HET BESTUUR