Korting(en) voor leden

Hieronder vind je een overzicht van alle kortingen die OCR Vereniging Nederland bied aan zijn leden. Mocht je ideeën hebben of mogelijkheden zien tot een samenwerking met een organisatie of trainingslocatie, dan horen wij dat graag! Heb je vragen m.b.t. de geboden korting(en), neem dan even contact met ons op.

OBSTACLESKILLZ

Korting: train het tweede uur GRATIS*

www.obstacleskillz.nl/

Het eerste ninja warrior obstacle parcours van Nederland.
Bij ObstacleSkillz ligt de focus op sterker en fitter worden. Elke hindernis die je tegenkomt op het parkour daagt je opnieuw uit een stapje verder te gaan dan de vorige. Dit zorgt ervoor dat je jezelf continue kan verbeteren. Je doorzettingsvermogen wordt op de proef gesteld, je lijf leert sneller te schakelen tussen verschillende vormen van behendigheid en je cardiovasculaire gezondheid verbetert.

Daarnaast is het fun-gehalte erg hoog wat het doorzetten een stuk makkelijker maakt. Het is Apenkooien on Steroids! Het is mogelijk individueel te trainen en om de concurrentie bij elkaar op te zoeken. Zeg nou zelf, hoe lekker is het om je persoonlijke record of dat van een ander te breken?!

* Korting is uitsluitend geldig op je vertoon van je (tijdelijke) ledenpas i.c.m. een geldig legitimatiebewijs.

ULTIMATE WARRIOR

Korting: 15% korting op je ticket

www.obstacleskillz.nl/

In het prachtige gelegen gebied "Asseltse Plassen" kun je kiezen diverse loodzware afstanden en voor de echte Ultimate Warrior zelfs de 28 km met meer dan 50 obstakels! Het Japanse thema van the Ultimate Warrior zal op een unieke manier terug keren in de hindernissen en aankleding van deze fantastische run. Voor welke afstand ga jij:

7 km "The Assassin", 14 km "The Samurai", 21 km "The Ronin" of 28 km "The Ultimate Warrior".

Inschrijven voor de 7 en 14 km is mogelijk vanaf 14 jaar, 21 km vanaf 16 jaar en de 28 km vanaf 18 jaar.

Wil jij een kortingscode voor ULTIMATE WARRIOR ontvangen? Stuur ons een e-mail op: info@ocrvereniging.nl

SUPP24

Korting: 15% korting op je bestelling

www.supp24.nl/

Alles wat jij nodig hebt in één kant en klaar shot

SUPP24 introduceert de grootste innovatie op het gebied van sport en beauty supplementen. SUPP24 ontwikkelt kant en klare supplementen die als doel hebben om het voor jou zo makkelijk mogelijk te maken om een gezonde levensstijl te hanteren. Dit betekent dus; geen gedoe meer met poeders, grote potten of stinkende shakebekers, maar handige 60ml shots met een perfect uitgebalanceerde dosering, eenvoudig in gebruik en effectief in resultaat. Of je nu een extra boost nodig hebt voor je huid of snel wil herstellen na de workout, onze producten bieden alles wat je nodig hebt en dat met maar 1 slok. That Easy!

Wil jij een kortingscode voor SUPP24 ontvangen? Stuur ons een e-mail op: info@ocrvereniging.nl.

BREAKOUT RUN

Korting: 5 euro korting op je ticket!

www.breakoutrun.nl

De Breakout Run is de ultieme obstacle run met hindernissen. Op het moment dat alle deelnemers zich verzameld hebben bij het startterrein is er geen weg meer terug... Samen met vele andere ‘gevangenen’ wordt het tijd om in opstand te komen en uit te breken uit deze zwaarbewaakte gevangenis.

Wij zijn in 2018 officieel trainingspartner van de Breakout Run en daarom kun jij tickets met 5 euro korting bestellen via onze vereniging!

Stuur ons een e-mail op: info@ocrvereniging.nl en ga de uitdaging aan!

STRONG VIKING

Korting: Bestel je ticket met korting!

www.strongviking.com

Are you Strong Enough to be a Viking and conquer the obstacles Walhalla Steps, Fjord Drop, Storm the Castle, Thor’s Lightning, The Iceman, Flying Ragnar and Raise the Sail?

Verzamel je vrienden en ga samen de uitdaging aan tijdens een 3km, 5km, 7km, 13km, 19km of 42 km Strong Viking Obstacle Run!
Kies je editie, start met trainen en verleg je grenzen!

There’s only one place in the world where you can become a Viking… This is Strong Viking!

Wil jij een kortingscode voor Strong Viking ontvangen? Stuur ons een e-mail op: info@ocrvereniging.nl en ga de uitdaging aan!

FLEVONICE

Korting: Korting op je entree ticket!

www.flevonice.nl

Samen met je vrienden afzien op een permanent obstacle run parcours (3km, 6km of 9km) dat is gebaseerd op een mariniersstormbaan. Het heeft alle elementen die jij verwacht: modder, water en indrukwekkende obstakels! Let op! Het parcours is toegankelijk vanaf 2 personen. Voor uw eigen veiligheid mag er niet alleen gelopen worden.

TOUGH GROUND

Korting: 15% korting op je entree ticket!

www.toughground.com

Kom sporten bij Tough Ground CrossFit en Obstacle running Almere en start met CrossFit of obstacle course running. Tough Ground is een inspirerende en stoere sportlocatie waar mensen alleen of in teamverband worden gemotiveerd om het beste uit zichzelf te halen.

OBSTAKELS.COM

Korting: 5% korting op aanschaf van producten

www.obstakels.com

Obstakels.com is het platform voor obstacle running; kalender, korting, trainen, nieuws, tips & tricks, reviews, video en nog veel meer! Ons doel is zoveel mogelijk informeren, motiveren en enthousiasmeren!

Wil jij een kortingscode voor obstakels.com ontvangen? Stuur ons een e-mail op: info@ocrvereniging.nl.

HERBALIFE NUTRITION

Korting: 15% korting op aanschaf van producten

www.herbalife.nl

Herbalife Nutrition is een bedrijf dat voedingsproducten verkoopt. Het richt zich op de gebieden gewichtsverlies, sport, ontbijten en gezond ouder worden.

Wil jij een kortingscode voor Herbalife Nutrition ontvangen? Stuur Rob Bredewoud een e-mail op: rob@ocrvereniging.nl.