AANMELDEN LEDEN

IK BEN GEEN LID

Aanmeldformulier training

Meld je nu aan:

11:00 - 12:30 uur Training onder leiding van Jerry Jansen.

KOSTEN

LedenKosteloos
Niet-ledenEU 17,50

OVER OUTDOOR VALLEY

Outdoor Valley Sports is de sporttak van Outdoor Valley en bestaat uit vier clubs: Outdoor Valley Fitness, Survival Sport Outdoor Valley, Adventure Club Outdoor Valley en Klimclub Monte Cervino. Bij ons kun je als volwassenen en als kind mee doen aan verschillende groepstrainingen waar je kunt werken aan een betere conditie, meer kracht en vetverbranding. Dit doe je uiteraard onder begeleiding van een enthousiaste en ervaren trainer die wekelijks zorgt voor een uitdagende training. Alle trainingen worden buiten gegeven en dat maakt het sporten bij ons nu net even anders dan in de sportschool! Lekker in de buitenlucht op het prachtige terrein van Outdoor Valley ben je er echt even helemaal uit. Bij ons geen asfalt en auto’s, maar gras, bomen en water. Dus behalve een goede training, zijn de frisse lucht en mooie omgeving altijd inbegrepen.

FACILITEITEN

Er zijn bij Outdoor Valley meer dan voldoende faciliteiten beschikbaar, zoals parkeergelegenheid, omkleedruimte, douches & toiletten. Dus lekker buiten trainen met alle gemakken binnen handbereik.