Runs we like

Hieronder vind je een overzicht van alle runs die OCR Vereniging Nederland toejuicht. Al deze runs krijgen van ons een goede beoordeling wat betekent dat ze zowel sportiviteit als veiligheid en uitdaging hoog in het vaandel hebben staan. Wat ons betreft dus zeker de moeite waard om deel te nemen aan (een van) deze evenementen!

Ben je op zoek naar een andere obstacle run? Check dan de kalender van www.obstakels.com!
BREAKOUT RUN!

#1 - BREAKOUT RUN

De Breakout Run is de ultieme obstacle run met hindernissen. Op het moment dat alle deelnemers zich verzameld hebben bij het startterrein is er geen weg meer terug... Samen met vele andere ‘gevangenen’ wordt het tijd om in opstand te komen en uit te breken uit deze zwaarbewaakte gevangenis.

Wij zijn in 2018 officieel trainingspartner van de Breakout Run en daarom kun jij tickets met 5 euro korting bestellen via onze vereniging!

Stuur ons een e-mail op: info@ocrvereniging.nl en ga de uitdaging aan!

www.breakoutrun.nl
ULTIMATE WARRIOR

#2 - ULTIMATE WARRIOR

In het prachtige gelegen gebied "Asseltse Plassen" kun je kiezen diverse loodzware afstanden en voor de echte Ultimate Warrior zelfs de 28 km met meer dan 50 obstakels! Het Japanse thema van the Ultimate Warrior zal op een unieke manier terug keren in de hindernissen en aankleding van deze fantastische run. Voor welke afstand ga jij:

Zaterdag 1 september
7 km "The Assassin", 14 km "The Samurai", 21 km "The Ronin" of 28 km "The Ultimate Warrior".
Inschrijven voor de 7 en 14 km is mogelijk vanaf 14 jaar, 21 km vanaf 16 jaar en de 28 km vanaf 18 jaar.

Wat kun je verwachten?
Een uniek parcours in een fantastisch gelegen natuurgebied, aparte afstanden van elk 7, 14 en 21 km, meer dan 50 obstakels, een finisher shirt & medaille voor alle afstanden, verzorging tijdens de run, een dorstlesser bij de finish en een overwinningsparty!

Sensei ni rei!

www.ultimatewarrior.nl
SPARTAN RACE

#3 - SPARTAN RACE

Spartan Race is the world’s best obstacle race and is accessible to all levels of fitness. The first of its kind to feature chip timing and global rankings, Spartan Race provides a proving ground for obstacle racers looking to test themselves in new ways across the world.

With more than 200 races in more than 30 countries Spartan Race has more than 1 million participants across the world.

In three categories of competition, also known as heats, participants are able to compete with each other. The open heat is for all levels of fitness. The competitive heat is for participants who want to compete in age categories. And the elite heat is for those who want to race against the best obstacle racers in the world.

www.spartanrace.nl/
MUD MASTERS

#4 - MUD MASTERS

Je ontsnapt op ons fysiek en mentaal uitdagende parcours aan de dagelijkse sleur en overwint samen met je vrienden de meest spectaculaire hindernissen. Zo ben je voor één dag de actieheld die je altijd al hebt willen zijn.

Door de verschillende afstanden van 6, 12, 18 en 42 kilometer is het voor velen een realistische uitdaging. Bij Mud Masters draait het niet om een snelle finishtijd; het gaat erom dát je met elkaar de finish haalt. En als het moment daar is, is het tijd om dat voldaan te vieren met een welverdiend finishbiertje. Work hard, play hard!

www.mudmasters.nl
TOUGHEST

#5 - TOUGHEST

Toughest is the most intense obstacle race out there! Our races are typically 8 k running and 40-50 obstacles. Higher density than any other race. More intense, bigger challenge and more fun!

www.toughest.se
STRONG VIKING

#6 - STRONG VIKING

Are you Strong Enough to be a Viking and conquer the obstacles Walhalla Steps, Fjord Drop, Storm the Castle, Thor’s Lightning, The Iceman, Flying Ragnar and Raise the Sail?

Verzamel je vrienden en ga samen de uitdaging aan tijdens een 3km, 5km, 7km, 13km, 19km of 42 km Strong Viking Obstacle Run!
Kies je editie, start met trainen en verleg je grenzen!

There’s only one place in the world where you can become a Viking… This is Strong Viking!

www.strongviking.com
HANG-ON RUN

#7 - HANG-ON RUN

'Een droom wordt werkelijkheid'. Dit zijn de woorden van Erik de Heer, de man achter Hang-On met ruim 24 jaar ervaring. Erik organiseert, samen met een geweldig enthousiaste groep vrijwilligers, ook dit jaar de Hang-On Run op de Utrechtse Heuvelrug. Geen gemakkelijk proces om dit voor elkaar te krijgen in een van de gevoeligste natuurgebieden, maar na veel puzzelen het is gelukt om een fantastisch parcours neer te zetten.

www.hang-on-run.nl